sobota, 21 sierpnia 2010

DO @Karolaaxd i @oLuSia95!!!

Witam Was!Wczoraj wieczorem miał miejsce dość przykry incydent i ktoś włamał mi się na twittera obrażając dwie dziewczyny a mianowicie @Karolaaxd i @oLuSia95.Z góry chcę przeprosić dziewczyny za jakiegoś dupka,który nie wie o prywatności i któremu najwidoczniej bardzo się nudzi. Na szczęście konto mam już dobrze zabezpieczone i oznajmiam,że nikt już się nie włamie. A co do Cody'ego to nadal go lubię,ale listy prowadzić nie będę. Oddam tę sprawę dziewczynom!:)Chcę również przeprosić wszystkich,których ta sprawa poruszyła,obraziłam lub coś innego.Jeżeli mogę Wam to jakoś wynagrodzić to piszcie jak!Nie wiem czemu ludzie nie wierzą , że ktoś mi się włamał,ale mi jakoś szkoda by było czasu na to,aby przerabiać zdjęcia jak 10 latka,a potem się tłumaczyć i wszystkich przepraszać.Nie uważacie,że to nie ma sensu?JESZCZE RAZ Z GÓRY WSZYSTKICH PRZEPRASZAM!!!UWIERZCIE MI,TO NIE JA!PROSZĘĘĘ!<3@polandlovessjb



***



Chciałam tę notkę(zdjęcie)umieścić na twitpic'u,ale serwery mi się przeciążyły i nie chcą mi się zdjęcia dodawać.Przepraszam bardzo dziewczyny,szanuję ich za pracę i w ramach przeprosin jestem gotowa zrobić wszystko!I nawet już zaczęłam!W związku z tą sprawą nie będę prowadziłam listy fanów Cody'ego!!PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ,KTÓRZY SIĘ ZGŁOSILI!W ZAMIAN ZORGANIZUJĘ JAKĄŚ AKCJE Z JUSTINEM<3Dzięki temu wydarzeniu nauczylam się nie ufać ludziom!Nie będę łatwowierna i naiwna!Prawdopoobnie wiem kto to zrobił!Tylko jedna osobo posiadała hasło do mojego tt,oprócz mnie!APELUJĘ do wszystkich!USZANUJCIE CZYJĄŚ PRYWATNOŚĆ!dziękuję za uwagę i przepraszam.

(PS!Przepraszam za blędy językowe,ale notkę pisałam na szybko!Przepraszam też za rozmieszczenie tekstu)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz